اگر چه سایت سیاستمدار با ایجاد صفحه اختصاصی برای کاندیداها و بازدید چندصدهزارنفری در روز بهترین رسانه برای دیده شدن کاندیداست، اما با این وجود داشتن یک وب سایت اختصاصی به پرستیژ بیشتر و داشتن یک کانال رسمی تر کمک می کند.
[/vc_column_text][vc_empty_space][vc_row_inner][vc_column_inner width=”2/3″][vc_column_text]امکانات سایت نمایندگان و کاندیداها :می دانیم که هر سایت می تواند از امکانات متنوعی برخوردار باشد ولی به صورت عموم یک سایت برای کاندیدا در انتخابات مجلس شامل موارد زیر می باشد:
- بخش اخبار و اطلاعیه ها
- بخش مقالات و دست نویس ها
- بخش نظرات کاربران حوزه انتخابیه و مردم
- بخش شبکه های اجتماعی و پل های ارتباطی
- بخش برنامه زمانی کاندیدا
- بخش گالری تصاویر و عکس های بازدید از مناطق
- رزومه کاری و اجرایی کاندیدا
- معرفی ستاد های انتخاباتی
- بخش کمپین های تبلیغاتی
- فرم های نظر سنجی
- فرم های ارتباطی
- معرفی تیم انتخاباتی و نیروی انسانی
- بخش رزومه و بیوگرافی کاندیدا
- گزارش آمار بازدید کنندگان به صورت دقیق و نمایش بر روی نقشه
شروع به کار:
اگر برای انتخابات مجلس مصمم هستید ، زمان کوتاه تا انتخابات را از دست ندهید. برای سفارش طراحی وب سایت کافیست از طریق کانال تلگرام یا صفحه تماس با ما اقدام نمائید و فرایند طراحی وب سایت با نظارت شما شروع خواهد شد.
[/vc_cta][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row]پرداخت های آنلاین از ۱ دی ماه ۱۳۹۸ یک تغییر اساسی دارد. رمز پویا یا همان رمز دوم یکبار مصرف از امروز اجباری شده و همه ایرانی ها برای تراکنش های اینترنتی احتیاج به این رمز دارند؛ بنابراین آموزش رمز پویا برای پرداخت های آنلاین بانک های ایرانی را با هم مرور می کنیم. سعی کرده ایم تمامی بانک ها و روش ها را بررسی کرده تا نیاز شما در کمترین زمان مرتفع شود.
[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner][vc_column_text] [/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_message message_box_color=”alert-success”]با تشکر از وب سایت راستچین
[/vc_message][/vc_column][/vc_row]جمعه سیاه همیشه آخرین جمعه ماه نوامبر می باشد که پس از روز شکرگذاری در ایالات متحده می باشد و روزی است که اکثر خرده فروشان به حراج محصولات شان از جمله تلفن و لپ تاپ، یخچال و لباس و…. می پردازند.
جمعه سیاه ، پس از تعطیلات شکرگزاری در ایالات متحده برگزار می شود. بنابراین جمعه سیاه ۲۰۱۸ در روز ۲۴ نوامبر برگزار می شود. مهم نیست که انگلستان روز شکرگذاری را جشن نمی گیرد، روز جمعه سیاه یک پدیده جهانی است. خرده فروشان تخفیف های بزرگی را برای شروع فصل تعطیلات ارائه می دهند بنابراین زمان خوبی برای خرید گوشی ، کنسول ها، کفش و لباس است.
در این روز، همه خرده فروشان اصلی مانند آمازون، آرگوس، جان لوئیس، کریس و ASOS انتظار می رود تا در طیف وسیعی فروش محصولات شان را انجام دهند. جمعه سیاه به طور سنتی برای فروش محصولات خانگی مانند لباس و کفش و… است، اما شما همچنین می توانید تلفن همراه، خدمات VPN، اشتراک پهنای باند و… را نیز خریداری نمائید.
[/vc_column_text][vc_single_image image=”3447″ img_size=”full” alignment=”center”][vc_column_text]
حقیقتا حیرت انگیز است که در روز جمعه سیاه، وب سایت ها ترافیک زیادی دارند. شما می توانید بهترین محصولات را پیدا کنید و مطمئن باشید که بهترین قیمت را دریافت می کنید. اگر به دنبال خرید گوشی های تلفن های برتر مانند آیفون ۸، سامسونگ گلکسی S8 و Google Pixel با قیمت های ارزان تر از هر نقطه دیگر هستید، این روز را به هیچ عنوان از دست ندهید.
[/vc_column_text][vc_column_text]پارسین وب نیز به مناسبت این روز یک تخفیف ۷۰% برای مشتریان خود در نظر گرفته است.
این تخفیف شامل موارد زیر می باشد :
- طراحی وبسایت
- طراحی فروشگاه اینترنتی
- طراحی اپلیکیشن
- ثبت هاستینگ
به منظور اطلاعات بیشتر میتوانید به کانال پارسین وب مراجعه نمایید.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]
Table of Contents
چرا طراحی فروشگاه اینترنتی؟
امروزه عصر پیشرفت آنلاین است. آیا باورتان میشد روزی فرا رسد که حتی محصولات خوراکی را بصورت اینترنتی عرضه کنند؟ این پیشرفت با سرعتی به جلو حرکت میکند که شاید روزی حس کنید از غافله عقب ماندید؛ پس تا دیر نشده باید فکری کرد و فعالیتی را آغاز کرد. شاید هنوز نمیدانید چه نوع فروشگاه اینترنتی راهاندازی کنید. طراحی فروشگاه اینترنتی فقط برای کالاهای دیجیتالی نیست، بلکه شما میتوانید مانند دیجیکالا یک فروشگاه اینترنتی بر پایه محصولات نیز طراحی کنید. بنابراین این را مطمئن باشید که طراحی فروشگاه اینترنتی میتواند هم فروش محصول داشته باشد هم فروش خدمت. اما مسئله مهم اینجاست که چگونه این فروشگاه اینترنتی را طراحی کنیم؟ یا برای طراحی فروشگاه اینترنتی از چه امکانات و اشخاصی کمک بگیریم؟ ما در پارسین وب پاسخ سوالات شما را میدهیم و شما را به هدف نزدیک میکنیم.
[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_empty_space height=”30px”][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_single_image image=”3320″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_column_text]طراحی فروشگاه اینترنتی
امروزه بیشتر افراد قبل از خرید یک کالا یا خدمات اولین کاری که انجام می دهند جستجو در گوگل است. با معرفی محصول یا خدمت خود در فروشگاه اینترنتی خودتان هزاران مشتری جدید پیدا کنید. با وصل شده به درگاه های بانکی سرعت فروش خود را بالا برده و درآمد خود را چند برابر کنید.
لازم نیست برای شروع یا ادامه کسب و کار خود یک دفتر یا مغازه بزرگ و پر هزینه داشته باشید ! در دو هفته فروشگاه اینترنتی خود را تحویل گرفته و از خدمات آموزش و پشتیبانی رایگان همیار توسعه بهره مند شوید ما همراه شما هستیم تا کسب و کار آنلاین خود را به حرفه ای ترین شکل ممکن راه اندازی کنید
[/vc_column_text][vc_btn title=”مشاوره رایگان” color=”pink” align=”center” button_block=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fparsinweb.ir%2Fonlineconsultant%2F|||”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_empty_space height=”30px”][vc_row_inner css=”.vc_custom_1568720430203{background-color: #ffffff !important;}”][vc_column_inner width=”1/4″][vc_icon type=”linecons” icon_linecons=”vc_li vc_li-truck” color=”white” background_style=”rounded” background_color=”sandy_brown” size=”xl” align=”center”][vc_column_text]حمل و نقل آسان
[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/4″][vc_icon type=”linecons” icon_linecons=”vc_li vc_li-vallet” color=”white” background_style=”rounded” background_color=”sandy_brown” size=”xl” align=”center”][vc_column_text]پرداخت آسان
[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/4″][vc_icon type=”linecons” icon_linecons=”vc_li vc_li-search” color=”white” background_style=”rounded” background_color=”sandy_brown” size=”xl” align=”center”][vc_column_text]جستجوی پیشرفته
[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/4″][vc_icon type=”linecons” icon_linecons=”vc_li vc_li-tag” color=”white” background_style=”rounded” background_color=”sandy_brown” size=”xl” align=”center”][vc_column_text]محصولات
[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_empty_space height=”30px”][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_column_text]هزینه طراحی سایت فروشگاهی
هزینه ساخت سایت فروشگاهی و طراحی سایت فروشگاهی بسته به امکانات مورد نظر و سیستم یا تکنولوژی مورد استفاده متفاوت خواهد بود. با توجه به تنوع امکانات و درخواست ها نمیتوان هزینه دقیقی برای ساخت سایت فروشگاهی اینترنتی درنظر گرفت.به طور کلی هزینه های راه اندازی یک سایت شامل :
۱- هزینه هاست و دامین
۲- هزینه طراحی رابط کاربری
۳- هزینه کد نویسی
۴- هزینه پشتیبانی
۵- و هزینه خدمات سئو (اختیاری)
[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_single_image image=”3330″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_empty_space height=”30px”][vc_message message_box_color=”pink”]با ما در تماس باشید.
[/vc_message][vc_empty_space height=”30px”][/vc_column][/vc_row]Table of Contents
طراحی سایت آموزشی
طراحی سایت آموزشی
با پیشرفت تکنولوژی و فن آوری های جدید، نیاز انسان ها برای استفاده از راههای جدید ارتباطی روز به روز بیشتر شد.بسیاری از مشاغل برای دستیابی به اهدافشان استفاده های مختلفی از اینترنت میکنند.در این بین نیاز به استفاده از اینترنت و طراحی سایت برای موسسات آموزشی و آموزشگاهی بیشتر از صنوف دیگر احساس می شود.در طراحی سایت آموزشی باید بتوان ارتباط درست بین متقاضیان آموزش و موسسات آموزشی برقرار کرد. یعنی بهتر است در چیدمان خدمات توجه بیشتری را داشته باشیم تا در دسترس کلیه کاربران سایت به راحتی قرار بگیرد. در این متن درباره ویژگی های طراحی سایت آموزشی اختصاصی مجموعه پارسین وب و امکانات مناسب برای سایت های آموزشی صحبت می کنیم.
طراحی سایت آموزشی برای:
- طراحی سایت مدارس
- طراحی سایت آموزشگاه زبان
- طراحی سایت آموزشگاه هنری
- طراحی سایت آموزشگاه فنی
- طراحی سایت آموزشگاه ورزشی
- طراحی سایت مهدکودک
- طراحی سایت تدریس خصوصی
امکانات طراحی سایت آموزشی
- تاریخچه و معرفی مرکز آموزشی
- اخبار مرکز آموزشی و سایر اخبار مرتبط
- دوره های آموزشی در حال برگزاری و دوره های آموزشی آتی
- شرایط و نحوه ثبت نام متقاضیان آموزش
- برنامه زمان بندی کلاس ها
- ثبت نام آنلاین در دوره های آموزشی
- معرفی کتاب ها و جزوات آموزشی
- فروش کتاب ها و جزوات و سایر وسائل کمک آموزشی
- صدور کارنامه و اعلام نتایج
- دانلود جزوات اساتید، نمونه سؤالات و …
- تصاویر و ویدیوهای آموزشی
- گالری تصاویر از آموزشگاه و فعالیتهای آن
- درج نظرات راجع به آموزشگاه و دوره های آموزشی
- خبرنامه ایمیلی و پیامکی برای کاربران
- امکان گفتگوی زنده با پشتیبان آموزشی
- معرفی اساتید و مربیان به صورت گرافیکی
- انجمن گفتگو
- ربات تلگرام با امکان درج محتوای سایت در کانال تلگرام به صورت اتوماتیک
- برگزاری نظرسنجی های آنلاین
- منطبق بر اصول سئو سایت
با ما در تماس باشید.
[/vc_message][vc_empty_space height=”30px”][/vc_column][/vc_row]چرا به یک وبسایت نیاز داریم؟
حتما این سوال برای شما هم سوال پیش آمده که چرا به یک وبسایت نیاز داریم؟
دلایل محتلفی در این باره وجود دارد که به مهترین های آن اشاره میکنم:
- وبسایتها هرگز نمیخوابند
- رقیبِ اصلیِ شما یک وبسایت دارد
- «ما را در گوگل جستجو کنید»
- وبسایت موجب بالارفتن اطمینان و بهبود تصویر ذهنی مشتری از شرکت میشود
- کسبوکارهای کوچک درآمد بالاتری دارند
- «نزدیک به ۴۰ میلیون کاربر شما را خواهند دید»
- داشتن وبسایت به جذبِ مشتریانِ بیشتر کمک میکند
- دریافت پیشنهادات و انتقادات از مشتریان
- ارتباط با دیگر کشورها
- فرصتهای جدیدی برای شما ایجاد خواهد شد
- تعامل شما و مشتریانتان بیشتر و عمیق تر خواهد شد
- تبلیغات ارزان و تاثیرگذار
- پاسخ گویی تمام وقت (۲۴ ساعته) به کاربران و مشتریان
آیا با این دلایل باز هم فکر میکنید به یک وبسایت حرفه ای و جامع نیازی ندارید ؟؟!!!
دیدگاه دیان وب
از دیدگاه دیان وب طراحی وب سایت فقط یک امر طراحی نیست، بلکه معرفی تجارت شما به بهترین نحو در عرصه ملی و جهانی اینترنت است. گروه حرفه ای دیان وب با رعایت اصول صحیح طراحی وب بر مبنای استاندارد جهانی w3c و بهینه سازی سایت(SEO) مطابق الگوریتم های موتورهای جستجو، به ویژه گوگل تاثیر مثبتی بر تجارت شما خواهد گذاشت. ارائه خدمات به صورت آنلاین تمام نیازهای شما را برطرف میکند و پشتیبانی ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته همیشه همراه و کمک یار شما خواهد بود.
این امر موجب بهتر و مطلوب شدن وب سایت شما می گردد و بازگشت سرمایه شما را تضمین می کند.
طراحی سایت چطور می تواند روی فروش اثرگذار باشد؟
طراحی وب بر عملکرد تأثیر میگذارد:
جواب سوالی که تو عنوان مطرح کردم خیلی سادست. اگه سایتتون برای نرخ تبدیل بهینه نشده باشه، طبیعیه که بازدیدکننده هاتون تبدیل به کاربرهای دائمی نمیشن، و کاربرهاتونم تبدیل به مشتری نمیشن. دیدید چه راحت رو درآمدتون اثر میذاره؟
بعضی وقتا نرخ تبدیل سایت به خاطر یه سری مسائل میاد پایین و بعضی ها برای حلش یه سری راه پیشنهاد میدن، مثل تخفیف دادن، کوپن دادن به مشتری ها، پیشنهادهای ویژه یا مثلا فروش های فوق العاده چند روزه. معمولا تجار با این روش ها یه جور بازاریابی و تبلیغ برای خودشون انجام میدن.
اما یکی از طراح های مشهور سایت، توی کارهاش متوجه شد قیمت کالا یا خدمات سایت ربطی به اینکه مشتری ها از سایت بدشون بیاد نداره و دلیل اینکه مردم از سایت میرن بیرون، معمولا اینه که از پیام هایی که برای محصولات نوشته شده خوششون نمیاد یا از تبلیغات زیاد سایت اذیتشون می کنه. یه سری چیزهایی که رو بازدیدکننده ها اثرمیذاره ایناست:
- قالب شلوغ پلوغ
- طراحی خسته کننده
- نبودن جهت یاب (مثل فهرست یا لینک هایی که به بخش های دیگه سایت میره)
- سرعت پایین بارگذاری
- نوشته های ریز
هرچند قصد شما فروش محصول یا ارائه خدماته، اما می بینید که اصلا هیچ کدوم از اینا کاری به تجارت و کسب و کارتون نداره، بلکه مربوط به نحوه طراحی سایتتون میشه.
پس اگه مشتری هاتون از ضعیفیه سایت و طراحی بدش شکایت میکنن و نرخ تبدیلتون پایین اومده، الآن مشکلتون کشف شد.
البته توقع نداشته باشید حالا دیگه یه شبه همه چیو راست و ریست کنید. فعلا برای شروع، سه تا از همین مواردی که نام بردم باز می کنم تا ببینیم چطوری میتونن رو نرخ تبدیل سایتتون اثر بذارن.
- قالب شلوغ و پیچیده:
باید به کاربراتون نقشه راه بدید. اگه کاربر بیاد تو سایتتون، ولی هیچ راهنمایی پیدا نکنه و ندونه چطوری مطلبی که دنبالشه پیدا کنه، خب از سایتتون میره بیرون. اما برعکسش، اگه کاربرا بیان و زود و بدون اینکه بگردن بتونن اون کاری که بخاطرش اومدن تو سایتتونو انجام بدن، احتمالا بیشتر هم میمونن و یکم تو قسمت های دیگه میگردن.
اصلا این یه چیز مشخصیه. اما خب بعضی وقتا مدیرهای سایتا میخوان مطالب مختلف جورواجور تو سایتشون ارائه بدن، برای همین سایت شلوغ میشه و کاربرها توش گیج میشن.
برای اینکه این مشکل پیش نیاد و سایتتون همیشه تمیز و متمرکز باشه، مطالبتونو اولویت بندی کنید و به ترتیب اولویت پیش برید، هر بار فقط رو یه مورد تمرکز کنید و قبل از اینکه براش تصمیمی بگیرید با آنالیتیک بررسیش کنید تا علمی و حساب شده پیش رفته باشید.
- نبودن جهت یاب
اگه تو خیابونای شلوغ پلوغ تهران گم شده باشید، حتما فهمیدید چقد سخته تا آدم بفهمه کجاست و راهشو پیدا کنه. سایتم همینطوریه. اما اگه سایت جهت یاب داشته باشه خیلی راحت راهتونو پیدا می کنید و راحت می تونید هرجا که میخواهید برید.
حواستون باشه که جهت یاب سایت از همه صفحه ها و دستگاه ها (چه موبایل و چه دسکتاپ) قابل دسترس باشه.
- سرعت پایین بارگذاری
خیلی وقتا آدما یادشون میره عملکرد سایتشون چقد میتونه رو برگشت سرمایه اثر بذاره. بذارید با عدد و رقم براتون روشنتر کنم. یه سایتی که روزی ۳ میلیون تومن فروش داره، اگه فقط یک ثانیه بارگذاری صفحه هاش بیشتر طول بکشه، سالی ۲ میلیارد تومن ضرر می کنه.
با بالا نگهداشتن عملکرد سایتتون هم به نوعی صرفه جویی کردید و هم خیالتون راحته که خاطره خوبی از سایت تو ذهن کاربرها می مونه. به جز بهینه سازی عقب-پایان، باید تعداد زرق و برق سایتم کمتر کنید، ویدئوها، عکس های بزرگ، عناصر متحرک و غیره تأثیر منفی رو عملکردتون دارن.
اگه این مشکلات براتون آشناست، میتونید برای بهینه کردن سایت با ما تماس بگیرید تا به کسب و کارتون رونق بدیم.
رتبه و ظاهر سایت در گوگل بیشتر از هر چیز دیگه ای روی موفقیت سایت (یا شکستش) اثر میذاره. به علاوه رتبه گوگل علاوه بر سایت، روی همه کسب و کارتون اثر میذاره. اگه کسی که دنبال محصول یا خدمات شما میگرده، نتونه شما رو روی گوگل پیدا کنه، میره سراغ رقیبتون! همین الآن بهترین فرصته که دست به کار بشید و این مراحلی که تو این مقاله براتون میگیم رو دنبال کنید تا سایتتون بالاتر از سایت رقبا ظاهر بشه و بتونه ترافیک بیشتری بگیره.
- مخاطب هدفتون رو تعریف کنید.
حتما فکر می کنید این دیگه مشخصه، اما خیلی از سایت ها نمیتونن به مشتری های ایده آلشون خدمات رسانی کنن. صفحه اول سایت و همه صفحه های داخلی رو بخونید تا مطمئن بشید که تمام صفحات برای این دسته از مخاطبان نوشته شدند. اگه مخاطب هدفتون شامل افرادی از گروه های مختلف یا با نیازهای مختلف میشه (احتمالا شرکتتون بخش های B2C و B2B داشته باشه)، برای هر دسته از کاربرها یه مسیر مجزا فراهم کنید و با جهت یابی های واضح، کاربرها رو به محتوای مرتبط به خودشون هدایت کنید.
- مشخص کنید وقتی مخاطب هدف شما شرکت هایی مثل شما رو سرچ می کنه، دنبال چه مطالبیه؟
به خصوص باید مشخص کنید چه کلیدواژه ها و عبارت هایی رو گوگل می کنن؟ اگه اولین باره که میخواهید راجع به همچین چیزهایی تحقیق کنید، ابزار های مختلفی هستن که میتونن براتون داده های تحقیقتونو فراهم کنن، یکی از این ابزارها که کار کردن باهاش از بقیه راحتتره Google Trends اما محدودیت بُرد داره. به نظرتون رستوران ها و فروشگاه ها چطوری برای کارشون یه جای مناسب پیدا می کنن که مشتری براشون باشه. شما هم باید دقیقا همون کار رو بکنید. باید کلمه ای رو انتخاب کنید که سایتتون شانس رتبه گرفتن براش رو داشته باشه. سرچ های دیگه ای رو که به اهداف شما نزدیک ترن و باهاشون همخوانی دارن رو پیدا کنید. مثلا احتمالا نیازهای کسی که “ایده های معماری” سرچ می کنه از نیازهای کسی که “معمارهای نزدیک من” سرچ می کنه کاملا متفاوت باشه. همینطور کوکورانه دنبال عبارت های محبوب تر نباشید، فقط چیزهایی رو هدف بگیرید که به اهداف شما مربوط باشن. وقتی ۵ تا ۱۰ تا کلیدواژه انتخاب کردید، یه فایل اکسل باز کنید و کلیدواژه و رتبه فعلی سایتتون برای اون کلیدواژه ها رو توش وارد کنید. می تونید با استفاده از این فایل مقدار پیشرفتتون رو در طول زمان اندازه بگیرید.
- محتوایی برای مخاطب هدف بنویسید که به عبارت هایی که معمولا سرچ می کند نزدیک باشد.
ما چند سال پیش برای یکی از مشتری ها در این رابطه یه کاری انجام دادیم که مثال خوبی از این مورده: وقتی داشتیم برای این مشتری سئو انجام میدادیم فهمیدیم خیلی از مشتری هاشون که همیشه به سایتشون سر میزدن، انواع و اقسام عبارت های “خانه فروشی” رو هم سرچ می کنن. یکی از این عبارت ها “خانه فروشی تهران” بود. برای همین ما یه پست با این محتوا نوشتیم و برای این عبارت بهینه اش کردیم. بعد از چند ماه، این پست شروع کرد به ترافیک گرفتن از گوگل و موتورهای جستجوی دیگه. الآن سایت این مشتری به لطف این پست، سالی صدها نفر بازدیدکننده میگیره. حالا اینو با این همه پستی که هر ماه نوشته میشه مقایسه کنید. اگه همه پست ها همینطور باشن خیلی سریع میتونید به سود بزرگی برسید.
- تکرار کنید و تکرار کنید
تولید محتوا یه کاری نیست که یک بار انجامش بدید و تموم بشه. اگه واقعا میخواهید ترافیک بیشتری از موتورهای جستجو بگیرید، باید به طور منظم سایتتونو بروز کنید. چقدر کافیه؟ ما بهتون توصیه می کنیم حداقل ماهی یه آپدیت داشته باشید، اما هرچی بیشتر باشه بهتره. اینم مثل بقیه چیزها، هر چی بیشتر تلاش کنید، بیشتر از رقباتون جلو میفتید و به نتایج بهتری میرسید. هفته ای ۲-۳ تا مطلب نوشتن خیلی هم سخت نیست.
- تقویم کاری بسازید و مسئولیت ها رو مشخص کنید.
احتمالا هنوز هم تو فکر مورد شماره ۴ هستید…بروزرسانی سایت خودش کلی کار میبره. اگه میخواهید کارها راحت پیش بره باید کار رو ساده کنید و مطمئن بشید که همه متوجه شدند چی کار باید انجام بدن. ضمنا حتما بهشون بگید که “چرا” باید این کارو انجام بدن. ما پیشنهاد می کنیم یه تقویم کاری درست کنید و توش وظایف هر کس رو مشخص کنید. مثلا:
- آقای جوادی تا اولین سه شنبه هر ماه یه پست جدید می نویسه.
- خانم باقری تا دومین سه شنبه هر ماه یه پست جدید می نویسه.
- آقای جوای هفته سوم هر ماه، یه پست در مورد خدمات و محصولات جدیدمون با عنوان “محصولات جدید” می نویسه.
- خانم باقری چهارمین هفته هر ماه یه مقاله “راهنمای مشتری” می نویسه.
این تکالیف باید بدون استثنا انجام بشن! برای همه جا بندازید که نباید پست نوشتن برای سایت رو بندازن برای هر وقت که شد و اگه نشد هم مهم نیست. این هم دقیقا به اندازه بقیه کارهای بازاریابی اهمیت داره.
- پیشرفتتون رو بررسی کنید
چند هفته بعد از اینکه این کار رو شروع کردید، میتونید شروع کنید به چک کردن گوگل آنالتیکتون (یا هر آنالتیک دیگه ای که استفاده می کنید) و ببینید مطالبتون از هر موتور جستجو چقدر ترافیک میگیرن. میتونید حتی ببینید مطلب جدیدتون صفحه فرود چند تا کاربر بوده. وقتی صفحه فرود باشه، یعنی این صفحه از سایتتون جزء یکی از گزینه های صفحه نتایج گوگل (یا هر موتور جستجوی دیگه ای) جلوی کاربر قرار گرفته و کاربر انتخابش کرده و روش کلیک کرده. معمولا ترافیکی که هر صفحه میگیره، در طول زمان بیشتر میشه. اما مطالب مختلف، موضوعات مختلف و … نتایج مختلفی میگیرن. ببینید کدوم مطلب ترافیک بیشتری میاره و سعی کنید مطالبی رو در ادامه اون مطلب بنویسید. وقتی میبنید یه چیزی داره نتیجه میده، بهش بال و پر بدید تا وقتی که یه چیزی تغییر کنه. این “یه چیزی” میتونه تغییراتی باشه که توی کار پیش میاد، یا تغییر در گرایش ها و غیره باشه.
- متوقف نشوید
تعداد خیلی خیلی کمی از سایت ها هستن که میتونن برای یه مدت طولانی به طور منظم و زمانبندی شده سایتشونو آپدیت کنن. به خودتون نگید “خب که چی؟ به چه دردی میخوره؟” به جای این حرفا به این فکر کنید که “اگه تعداد کمی از رقبای من این کار انجام بدن یا اگه هیچ کدومشون این کارو نکنن، این فرصت خیلی خوبیه که ازشون جلو بزنم”. افزایش رتبه گوگل به همین راحتی ها نیست – اگه اینطور بود که الآن رتبه همه بالا بود! برای این هدف باید یه سرمایه و زمان خرج کنید، اما بدونید که مزایایی که داره به تمام این ها می ارزه. یادتون باشه – و به اعضای گروهتون هم یادآوری کنید- که تلاشی که روی سایتتون میذارید یه استراتژی بلند مدته. میتونید با یه تبلیغ، فردا بالای گوگل باشید، اما بهتر اینه که با سئوی مناسب ۳ سال بالای گوگل باشید. طول میکشه تا نتیجه بده، نذارید تأخیر در خشنودی کسب نتیجه ناامیدتون کنه.
مثل همیشه، اگه هر جای کار به مشکل خوردید و کمک لازم داشتید با دارکوب تماس بگیرید. خوشحال میشیم که رتبه گوگلتونو بالا ببریم.
سایت های تک صفحه ای هم جای خودشونو بین سایت های مختلف دیگه باز کردند. اوایل که اومده بودند، مثل هر چیز تازه دیگه ای هنوز از طرف خیلی ها پذیرفته نشده بودند. البته به جز اختلاف نظرهای عادی، نیازهای تجاری شرکت ها از یه طرف، و جذاب بودن حالت خطی این سایت ها برای مشتری از طرف دیگه، باعث شده بودند این اختلاف نظرها پیش بیاد. تو این مقالک با هم مزایا و معایب سایت های تک صفحه ای رو مرور می کنیم تا بتونید بهترین انتخاب رو در مورد استفاده یا عدم استفاده از سایت تک صفحه ای داشته باشید.
مزایا:
مشتری های خیلی از شرکت ها عاشق سایت های تک صفحه ای هستند، چون خوش استیل و یکپارچه اند. تو این سایتها، وقتی اسکرول بار رو پایین بکشید هر صفحه خیلی آروم وارد صفحه بعد میشه، برای همین میتونید داستان شرکتتون رو به همون ترتیبی که دوست دارید روایت کنید. طراحی این سایت ها میتونه تصور و خیال خواننده رو با خودش درگیر کنه.
- جریان اطلاعات
با طراحی تک صفحه، حتی یه مطلب مهم هم از چشم مشتری جا نمی مونه. وقتی کل سایت به جای صفحه های مختلف فقط روی یه صفحه ارائه میشه، نمیشه مطالب طولانی روی صفحه نوشت، در عوض مشتری هم اینطوری خسته نمیشه و همینطور که صفحه رو به سمت پایین میکشه یه نگاه مختصر هم به هر بخش میندازه. این مزیت به ما کمک می کنه که بتونیم کاربر رو تو هر بخش راهنمایی کنیم و با جریان طبیعی سایت به یه سفر آموزشی ببریمش.
- تعریف کردن داستان
برای برندهایی که دوست دارن داستانشونو برای مشتری ها تعریف کنن، سایت های تک صفحه ای انتخاب خوبی اند. کل سایت مثل یه صفحه نخست میمونه که مستحکم و زیبا طراحی شده. به خصوص وقتی هر بخش متناسب و مرتبط با بخش بعدی باشه میتونه یه تجربه تأثیرگذار در کاربر بوجود بیاره. از طرفی، اثر این جریان حرکت از یه صفحه به صفحه بعد، مثل همون اثریِ که تصاویر متحرک روی آدم میذارن، یعنی بیننده رو کاملا با خودشون درگیر می کنن.
- تبدیل، تبدیل، تبدیل
بررسی هایی که شده نشون میده نرخ تبدیل مشتری سایت های تک صفحه ای ۲۱% بیشتر از سایت های چند صفحه ای هست. چون تو سایت های چند صفحه ای، هر بار که کاربر یه صفحه جدید باز می کنه باید صبر کنه تا بارگذاری بشه. علاوه بر اینکه تجربه کاربری خوب، کاربر تقریبا همه مطالب رو میخونه و احتمال اینکه به یکی از مشتری های شما تبدیل بشه بیشتره. پس میتونید با دقت ترتیب قرار گیری اطلاعات رو مشخص کنید و کاربرانتون رو مستقیم به مرحله ای هدایت کنید که باید اون کاری که شما میخواهید رو انجام بدن.
- کاربر پسند، حتی در موبایل
سایت های تک صفحه ای تجربه جذاب تر و کاربر پسندتری رو به کاربران موبایل ارائه می کنن، چون دیگه لازم نیست روی گزینه های کوچیک فهرست کلیک کنن و فقط کافیه صفحه رو به طرف پایین بکشن. اگه اخیرا به فیسبوک، اینتسگرام یا توئیتر سر زده باشید، حتما دیدید اون ها هم این سیستم صفحه های اسکرولی رو پیاده کردند.
معایب
وبلاگ نویس ها معمولا طرفدار سایت های تک صفحه ای هستند پس با عرض معذرت این قسمت اصلا به دردشون نمیخوره. اگه وبلاگ نویس هستید بهتره این قسمت رو نخونید، اما برای برند هایی که وبلاگ سایتشون مرکز توجه قرار داره، میتونه راهنمایی خوبی باشه که بتونن بهتر برای اسکرولی کردن صفحه وبلاگشون تصمیم بگیرن.
- عدم توجه به اشتراک گذاری
برای بازاریابی تو هر پلتفرمی، باید به اشتراک گذاری، پیوند کردن، دسترسی راحت به اطلاعات و به خصوص شبکه های اجتماعی دقت بشه. اما متاسفانه رو سایت های تک صفحه ای لینک دهی مشکله و اشتراک گذاری محدوده.
- سئو و تحلیل ها
مشکل اصلی سایت های تک صفحه ای اینه که بهینه سازی کلیدواژه به شدت محدود شده چون روی هر صفحه فقط برای یک کلمه میتونید بهینه سازی انجام بدید و اینجا ما کلی اطلاعات مختلف با موضوعات متفاوت رو داریم روی یه صفحه پوشش میدیم که این خودش یه مانع بزرگ سر راه بهینه سازی سایت محسوب میشه.
- سرعت پایین بارگذاری
همگی تجربه باز کردن سایت هایی که بارگذاریشون اونقدر طول میکشه که هیچ وقت کامل لود نمیشن رو داشتیم. وقتی تعداد تصاویر و مطالب روی هر صفحه زیاد میشه این مشکل پیش میاد. به خصوص با مشکل سرعت اینترنتی که میدونیم تو کشور ما وجود داره. سرعت بارگذاری صفحه ها رو سئوی سایت اثرگذار هستن. بعضی سایت ها تو این فاصله که طول میکشه تا صفحه بارگذاری بشه، از تصاویر متحرک جذاب استفاده می کنن تا بیننده خسته نشه.
سایت های تک صفحه ای فقط برای سایت های شخصی کوچیکی خوبه که میخوان با طراحیشون خواننده رو هدایت کنن. معمولا مشتری های ما تو دارکوب زیاد جزء این دسته نیستن و میخوان یه سایت بزرگ با صفحات زیاد داشته باشن. اما اگه شما عکاس یا طراح گرافیک باشید و میخواهید فقط مهارت هاتونو تو یه صفحه نمایش بدید، سایت تک صفحه میتونه انتخاب خوبی باشه. میتونید برای طراحی و توسعه سایت با ما تماس بگیرید.
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.